OVER ONS

Gymvereniging Wieringen is opgericht in 1927. We zijn een gezellige vereniging die toegankelijk is voor jong en oud. We bieden prestatiegerichte en recreatieve sportbeoefeningen aan, echter staat plezier bij ons altijd voorop. Het beoefenen van gymnastiek en turnen draagt bij aan de vitaliteit, gezondheid en motorische ontwikkeling van de sporters. We streven er naar om zowel voor de jongste kinderen als voor de ouderen en alles wat er tussenin zit de mogelijkheid te bieden om de gymsport te beoefenen. Daarnaast willen wij als vereniging een plek zijn waar mensen zich thuis voelen en onderlinge betrokkenheid kunnen tonen en ontvangen.

Vrijwilliger worden?

GV Wieringen is altijd op zoek naar enthousiaste (ouders/verzorgers van) leden die de vereniging een handje willen helpen.

Vacatures

Wij hebben op dit moment meerdere vacatures openstaan. Zowel voor train(st)ers, assistenten en bestuursleden.