VERTROUWENSPERSOON

GV Wieringen doet er alles aan om een veilige vereniging te zijn waar iedereen zich thuis voelt en plezierig kan sporten. Toch kan het voorkomen dat er tijdens een training of wedstrijd iets gebeurt waar jij je als lid onprettig bij voelt. Er zijn verschillende mogelijkheden om hier mee om te gaan.
Binnen de vereniging kan je dit bespreken met een trainster of bestuurslid.
Bespreek je het liever met iemand anders?
GV Wieringen heeft hiervoor een vertrouwenspersoon aangesteld. Zij biedt een luisterend oor en kan als het nodig is advies geven over eventuele stappen die je kunt nemen.
Alles wat je aan de vertrouwenspersoon vertelt, wordt vertrouwelijk behandeld.

Je kunt altijd contact opnemen met de vertrouwenspersoon:
Anna Lont
T: 06-58888018

Vrijwilliger worden?

GV Wieringen is altijd op zoek naar enthousiaste (ouders/verzorgers van) leden die de vereniging een handje willen helpen.

Vacatures

Wij hebben op dit moment meerdere vacatures openstaan. Zowel voor train(st)ers, assistenten en bestuursleden.