VRIJWILLIGERS

GV Wieringen is altijd op zoek naar enthousiaste (ouders / verzorgers van) leden die de vereniging een handje willen helpen. Vrijwilligers zorgen er namelijk voor dat de kosten van de lessen zo betaalbaar mogelijk blijven en onze vereniging toegankelijker blijft voor iedereen. Zelfs met een paar uur per seizoen kan je ons al enorm helpen.

Om de taken onder te verdelen hebben we binnen GV Wieringen vier commissies, waarbij bij iedere commissie één persoon de verantwoordelijkheid neemt. Deze persoon houdt contact met het bestuur, de trainers en de vrijwilligers. Als je vrijwilliger bent zal deze persoon dus contact met je opnemen over de taken die er op dat moment uitgevoerd moeten worden. Je bent vrij om aan te geven welke taken je wilt vervullen en hoeveel tijd je er voor vrij wilt maken.
Klik op de button om je aan te melden als vrijwilliger.

Voorbeelden van vrijwilligerstaken zijn:

• Op-/afbouwen van toestellen bij onderlinge wedstrijd

• Catering bij onderlinge wedstrijd

• Transporteren van toestellen

• Schoonmaken van toestellen

• Organiseren van activiteiten met bijvoorbeeld sinterklaas

• Reparatie van toestellen

• Loterij organiseren bij onderlinge wedstrijd